18. heinäkuuta 2017

302/412 Loma loppui ja arki alkoi

Nyt on kaksi päivää takana uudessa työpaikassa. Allekirjoitin työsopparin eilen 17.7.17 ja mun työhuoneen numero tulee olemaan 17. Aika hauska sattuma, vaikka en taikauskoinen sen suuremmin olekaan. Luku seitsemänhän on onnenluku. Mutta joo, asiaan.. Voin sanoa huh, että oon puhki. En suinkaan siitä, että olisin tehnyt hikihatussa töitä vaan kaikki se uusi mitä yhtäkkiä lävähtää sisäistettäväksi vie voimia. Ihan eri asia palata lomalta uuteen työhön ja alkaa opettelemaan talon tavoille, kun se, että olisi palannut vanhaan duuniinsa ja jatkanut siitä mihin ennen lomaa jäi.  Ensivaikutelma työstä on kuitenkin hyvä ja ihmiset ovat myös olleet minulle mukavia. Tänään testasin työmatkapyöräilynkin. Aamulla oli hieno ilma polkea, mutta kotiin tullessa vettä tuli kuin saavista kaatamalla. Olin kotiin päästessä kuin uitettu koira, mutta onneksi mulla on mun vedenkestävä reppu! Aion polkea myös huomenna, satoi tai paistoi!




Viikonloppuna lukeminen jäi aika vähille, ja eilen oli toiveissa, että jaksaisin töiden jälkeen lukea. Olin kuitenkin nukkunut huonosti, ja mulla oli koko päivän ihan älytön päänsärky. Piti ottaa pari kertaa päivän aikana lääkettä, pienet torkut töistä tullessa. Jääpussi otsalla ja selän putkirullailukin auttoivat. Illemmalla olo oli suht ok, mutta, olo ei ollut ollenkaan sellainen, että olisi ollut jaksamista keskittyä lukemaan. Harmitti kyllä vietävästi, kun nyt olisi mahdollista lukea varsin rauhassa muun perhe ollessa reissussa.

Nyt kuitenkin aion ottaa mafy-tabletin esille ja tehdä kaikki kertaustehtävät, ja sitten jatkaa eteenpäin! Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!

-H-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaksi viikkoa

Nyt on tullut kuluneeksi kaksi viikkoa pääsykokeesta. Olo on ollut viime aikoina jokseenkin tyhjä ja uuvahtanut. En ole vain saanut aikaisek...