18. syyskuuta 2017

240/412 Arki

Ajattelin hieman raottaa mun arkea ja mitä mun arkeen kuuluu. Tällä hetkellä päivät alkaa kello 4.30 herätyksellä maanantaisin, tiistaisin, torstaisin ja perjantaisin. Keskiviikkoisin nukun "pitkään" eli kuuteen.  Kellon soidessa 4.30 puen urheilukamat päälle ja suuntaan salille tekemään treenin. Salilla aikaa kuluu noin tunnin verran. Salilta kotiin tullessa alan laittamaan aamupalaa, syön aamupalan, pesen hampaat jne. Noin 6.30-6.40 välillä lähden polkemaan töihin. Mulla on 10km pyöräilymatka suuntaansa. Töissä sitten käyn suihkussa ja laittaudun hieman ihmisen näköiseksi. Työt aloitan 7.20-7.45 välillä. Mun työpäivät päättyy tavallisimmin 15.45-16.30 välillä. Toki satunnaisia lyhennyksiäkin toisinaan on.

Jos vaimo ei ole ennättänyt ennen mua kotiin ja aloittanut ruuanlaittoa, niin minä aloitan sen. Kun ruoka on tehty ja on syöty koko perheen voimin, niin saatan hetken hengailla tai sitten suoraan ruokapöydästä vetäydyn työhuoneeseen lukemaan. Kello 17-19 välillä maanantaisin, keskiviikoisin ja perjantaisin luen sen mitä pystyn. Tiistaisin ja torstaisin mulla on kello 17-20 väli on varattu lukemiselle. Nykyisin olen kaikki illat kotona, enkä lähde erikseen kirjastolle lukemaan. Näin ollen olen saatavilla, mikäli perhe minua kaipaa. Eikä minua oikeastaan enää häiritse se, että pikku-H pyörii jaloissa tai käy toimittamassa välillä jotain omaa asiaansa. Viikonloppuisin luen sen mukaan miten ehdin. Perheen yhteistä aikaa yritämme saada päivittäin edes hetken. En usko, että ainakaan vielä perheeni kokee jääneensä projektini vuoksi jostakin paitsi. Toivon, että pystyn antamaan läheisilleni sen huomion mitä he kaipaavat. Lisäksi uuden tulokkaan saapuessa koko paletti taas uudistuu ja sitä odotamme toki kaikki jännityksellä.


-H-

2 kommenttia:

  1. Nostan kyllä hattua noille sun aamutreeneille, ja vielä pyöräilet töihin! Supernainen :) Kiva päästä kurkistamaan, mihin väliin ahdat lukemisenkin. Mä tulin aikoinani ihan samaan tulokseen, että on haasteista huolimatta kivempi lukea kotona niin tauot voi viettää perheen kanssa.

    Tsemppiä ihan älyttömästi ja onnellista odotusta koko perheelle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3

      Mun on ollut pakko ottaa aika treenaamiselle aamusta, koska muutoin ei vuorokaudessa tunnit riitä ja töiden jälkeen aika olisi pois perheeltä ja lukemiselta.

      Sinne myös tsempit opiskeluun! <3 Sun blogia on mukava seurata, käyn aina lukemassa, kun ennätän :)

      Poista

Kaksi viikkoa

Nyt on tullut kuluneeksi kaksi viikkoa pääsykokeesta. Olo on ollut viime aikoina jokseenkin tyhjä ja uuvahtanut. En ole vain saanut aikaisek...