8. elokuuta 2017

281/412 Näkimet

Mua on jo pidemmän aikaa vaivannut lähes päivittäiset päänsäryt. Mitä enemmän olen lukenut, niin sitä enemmän on päätä särkenyt. Olen ajatellut päänsäryn johtuvan siitä, että kun istuu paljon niin niska sekä selkä rasittuvat ja jumiutuvat. Sekä siitä, että pää käy jotenkin kierroksilla siitä kaikesta tiedosta mitä sinne pitäisi tallentaa.

VÄÄRIN! Mä en ole ollenkaan tajunnut, että mulla on silmissä vikaa. Tänään se sitten selvisi. Kävin työhöntulotarkastuksessa ja terveydenhoitaja testasi mun näön. Mun molempien silmien näkö oli huonontunut edellisestä ja vasemman silmän näkö etenkin. Olenkin hieman ihmetellyt miksi en esimerkiksi pysty katsomaan kännykän näyttöä kovin läheltä tai jotakin vaimon esittämää paperia vaan mun on pitänyt viedä niitä hieman kauemmaksi, jotta olen saanut katseen tarkennettua. Varasinkin heti ensi viikolle ajan optikolle ja mitä luultavammin luvassa on näkimien päivitys ja musta taitaa tulla kokoaikainen rillikalle.



Vinkki vitosena siis pääsykokeisiin valmistautuvat siskot sekä veljet: käykää säännöllisesti tarkistuttamassa näkönne! Jos ei probleemaa niin ainakin tiedätte kaiken olevan kunnossa.






-H-


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaksi viikkoa

Nyt on tullut kuluneeksi kaksi viikkoa pääsykokeesta. Olo on ollut viime aikoina jokseenkin tyhjä ja uuvahtanut. En ole vain saanut aikaisek...