10. toukokuuta 2017

371/412 Viikko pääsykokeisiin

Ensi viikon keskiviikkona se sitten on, tämän vuoden pääsykoe. Aika hurjaa! Voin ainoastaan kuvitella millaisia fiiliksiä on niillä, jotka ovat tänä vuonna tosissaan hakemassa. Muakin vähän jännittää, vaikka mulla ei edes ole mitään paineita. Ne jotka ovat sen työn tehneet mikä mulla on vielä suurimmaksi osaksi edessä voivat ensi viikolla taputtaa itseään olalle ja todeta, että tää on nyt tässä, tuloksia odotellessa. Uskon sen olevan helpottava hetki tietyllä tapaa, vaikkakin tulosten odottaminen saattaa olla piinallista. Lisäksi kun epäonnistumisen mahdollisuus on aina olemassa, niin se luo omanlaisiaan fiiliksiä ja epävarmuuden tunteita omasta suorituksesta. 

Mulle pieniä paineita pääsykokeen sijaan aiheuttaa tämä sairastaminen. Olen siis edelleen kipeä. Kävin eilen taas lääkärissä, ja sain lisää lääkitystä. Sairasloma jatkui viikolla ja ens viikolla taas kontrolliin. Katotaan, että pääsisikö ensi viikolla jo töihin, vai kuinka tässä käy. Lääkäri sanoi, että voi mennä useampi viikkokin, että toivun tästä keuhkokuumeesta. Se turhauttaa. Oon ollu tosi väsynyt, ja päivät on kulunu lähinnä vaan oleillen.  Kroppa on ihan plaah, ja mieli pomppii vaikka missä.. lenkkipoluilla, metsäretkillä, valokuvausreissuilla, kirjaston lukunurkkauksessa.. Oottakaahan vaan kun oon taas irti, mua ei pidättele mikään! 

Tsemppiä kaikille pääsykokeisiin valmistautuville viimeiseen viikkoon! 

Kuva: Pinterest



-H-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaksi viikkoa

Nyt on tullut kuluneeksi kaksi viikkoa pääsykokeesta. Olo on ollut viime aikoina jokseenkin tyhjä ja uuvahtanut. En ole vain saanut aikaisek...