30. toukokuuta 2017

351/412 Miten lukeminen sujuu?

Nyt pääsykokeen jälkeen olen määrällisesti lukenut hieman vähemmän. Lukusuunnitelman mukaan tällä viikolla olisi luettavina FY3, KE3 ja BI3. Eilen en jaksanut pitkän työpäivän jälkeen lukea lainkaan. Tänään sain luettua pari tuntia vaimon ollessa yliopistolla omissa opinnoissaan, kun lapsi katsoi Pikku Kakkosta ja leikki hetken itsekseen.

Kaikesta huolimatta olen pysynyt tekemässäni lukusuunnitelmassa. Tosin viikonloppuna vaimo yllätti minut työhuoneen sohvalta nukkumassa kirjan alla ja sanoi ettei usko enää hetkeäkään minun lukevan, kun vetäydyn omiin oloihini. Kerrankos sitä tuolla tavalla lukiessa nukahtaa, ei varmasti tule toistumaan 😉


Kuva: Pinterest


Olen huomannut, että minun pitää useasti palata aiemmin luettuihin asioihin tai muuten ne unohtuvat ihan hetkessä, tai ainakin minusta tuntuu siltä. Olenkin selaillut jo tehtyjä muistiinpanoja lukemistani asioista ja tekemiäni flashcardeja asioiden kertaamista ajatellen. Toisinaan iskee pienimuotoinen ahdistus siitä, että kuinka saan kaiken tarvittavan tiedon ahdettua kovalevylle ja vielä sen lisäksi saamaan tarvittavan laskurutiinin. Huh, on tämä aika touhua. Odottakaahan, kun myöhemmin kerron mitä muuta on luvassa niin ajattelette mun lopullisesti seonneen 😅


-H-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaksi viikkoa

Nyt on tullut kuluneeksi kaksi viikkoa pääsykokeesta. Olo on ollut viime aikoina jokseenkin tyhjä ja uuvahtanut. En ole vain saanut aikaisek...